Reklaami eest makse tagastame tavaliselt 30 tööpäeva jooksul alates reklaami vastuvõtmisest ja kinnitamisest.
Sa saad valida järgmiste maksevõimaluste vahel:
Kättesaamisel sularahas (kauba kättesaamisel maksad kullerile).
Kaardimakse (CardPay): Kiire ja turvaline online makse CardPay maksevärava kaudu, mis toetab enamust tavapärasest maksekaardist.
Pangaülekanne: Makse meie arveldusarvele pangaülekandega. Pärast tellimuse esitamist saadame sulle makseandmed, töötlusaeg võib olla 1–2 tööpäeva.
Vali endale sobivaim makseviis! Lisainfot leiad siit (https://www.ekopyro.ee/kohaletoimetamine-ja-makse/)
Erinevalt teistest ettevõtetest, kes müüvad umbes sama kaubakoguse aasta läbi, müüb meie ettevõte kõige rohkem vaid ühe või kahe kuu jooksul.
Selle perioodi jooksul soovivad kõik osta pürrotehnikat — nad tahavad seda võimalikult kiiresti ja eelistatult kohe.
Meie klienditugi ei suuda toime tulla nii suure kõnede ja e-kirjade hulgaga.
Kuigi me sooviksime hooajal palgata rohkem inimesi, ei saa me, sest jaanuaris neil poleks enam tööd.
Seetõttu otsustasime investeerida aega ja energiat meie AI chatbotisse, mis aitab vastata 95% küsimustest mõne sekundiga!
Proovi ka sina ja veendu ise!
Meie tiim on täielikult Slovakkiast, kuid õiguslikel põhjustel pidime kolima Tšehhi.
Seetõttu saadame kõik tellimused välja Tšehhist. Meie ladu asub vaid mõne kilomeetri kaugusel Slovakkia piirist, nii et tarne ei viibi.
Pakke Slovakkiasse saadame iga päev, ka hooajaväliselt.
Paki kohaletoimetamine võtab tavaliselt aega 4 kuni 5 päeva.
Kaardiga veebis tasutud tellimused töödeldakse koheselt, mis tähendab, et see makseviis võib võimaldada tellimuse kiiremat kättesaamist.
Kulleriga kontakti saamiseks tuleb ühendust võtta transpordifirmaga.
Saadetise number ja transpordiettevõtte nimi on leitavad tellimuse jälgimise lehel, kinnituskirjas või aitab sind sellega meie vestlusrobot.
Kuigi oleme ajalooliselt Slovakkia ettevõte ja kõik meie töötajad on slovakid või elavad Slovakkias, pidime seadusandlikel põhjustel kolima Tšehhi.
Seetõttu saadame pakke Tšehhist ja tegutseme praegu kui "Tšehhi" ettevõte.
Kõik tarnehinna kohta käivad andmed leiad siit (https://www.ekopyro.ee/kohaletoimetamine-ja-makse/)
Sinu küsimustele vastab kõige kiiremini meie vestlusrobot!
Siiski anname hea meelega ka meie kontaktandmed:
+372 – kättesaadav tööpäeviti kell 10:00–17:00
info@ekopyro.ee
Sinu küsimustele vastab kõige kiiremini meie vestlusrobot!
Siiski anname sulle hea meelega ka meie klienditoe e-posti aadressi: info@ekopyro.ee
Muidugi.
Kui soovid meie käest osta pürotehnikat ja peotooteid parima hulgihinnaga, võta julgelt meiega ühendust e-posti teel või helista numbril: +421 904 544 708
Pürotehnika kasutamise õigusaktid erinevad riigiti. Soovitame tutvuda kohalike seadustega.
Näiteks Tšehhis võib F1, F2, F3, P1 ja T1 kategooria pürotehnikat kasutada aastaringselt ilma piiranguteta.
Laskuri tunnistus. Tunnistuse saab pärast umbes nädala pikkuse koolituse läbimist ja eksami edukat sooritamist.
Ilma laskuri tunnistuseta ei ole võimalik osta professionaalset pürotehnikat kategooriates F4, T2 ja P2.
Meilt kindlasti mitte.
Professionaalsed pürotehnikud teavad, kust sellist pürotehnikat osta saab. Harrastajatele seda tüüpi pürotehnika ei sobi.
Sugugi mitte!
Seaduse nr 58/2014 muudatusega keelati petardid kui meelelahutusliku pürotehnika liik, kuid mitte pürotehnika üldiselt.
Kuna meie poliitikud töötavad sama hästi nagu kiirteede ehitajad Košice ja Bratislava vahel, unustasid nad seadusesse lisada P1 kategooria „petardid“, mida ametlikult nimetatakse heligeneraatoriteks. Tänu sellele saate endiselt legaalselt nautida kogu meelelahutusliku pürotehnika valikut nagu varasematel aastatel!
Meil ei ole, ei ole kunagi olnud ega tule kunagi olema.
Meie veebileht tegeleb alates loomisest ainult vabalt müüdava pürotehnikaga ehk kategooriatega F1, F2, F3, P1 ja T1.
Meie veebileht ekopyro.sk loodi 2013. aastal kui väike perepood koos e-poega maalilises Blatnica külas. Oleme turul tegutsenud juba 11 aastat, vahepeal kolisime oma laod kõigepealt Martini ja hiljem — seadusandlikel põhjustel — Tšehhi.
Tänaseks müüme peaaegu kõikidesse Euroopa riikidesse ja meil on kümneid tuhandeid rahulolevaid kliente.
Kui soovid rohkem teada saada meie ajaloost, klõpsa siin (https://www.ekopyro.ee/meist/).
Nimi Ekopyro tuleneb sõnade “ökonoomne” ja “pürotehnika” kombinatsioonist. See ei tähenda ökoloogilist pürotehnikat.
Pürotehnika ei ole oma olemuselt keskkonnasõbralik — olgem ausad. Kuid mida suuremaks kasvame, seda suurem on meie vastutus ühiskonna ja looduse ees. Seetõttu tutvustame peagi plaani, kuidas muuta “Eko” ka päriselt “ökoks”. Ja ärge muretsege — see ei ole mingisugune rohepesu. Lubame!
Kui sind huvitab toote XY saadavus, võta meie klienditoega ühendust telefoni või e-posti teel. Meie meeskond on sinu jaoks olemas ja teeb kõik, et sinu päring võimalikult kiiresti lahendada. Anname sulle kiiresti teada, millal toode taas saadaval on.
Muidugi! Meie usaldusväärsust kinnitab meie Instagram, kus on üle kümne tuhande jälgija, samuti sajad arvustused Google Mapsis.
Kui sa meid siiski veel ei usalda, võid vabalt tellida ka lunamaksega – maksad alles siis, kui pakk on sul käes.
Kui vajad abi meie toodete kasutamisel, võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega telefoni või e-posti teel. Me anname sulle kogu vajaliku info ja püüame sinu küsimuse lahendada nii kiiresti kui võimalik.
Tulevikus valmistame ka videoõpetused, et muuta toodete kasutamine veelgi lihtsamaks.
Kui vajad teavet oma paki kohta, võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega telefoni või e-posti teel. Aitame sul teada saada, kus su pakk parajasti on, ja vajadusel saadame sulle ka jälgimislingi, et oleksid alati kursis selle asukohaga.
Kui sa ei saanud tellimuse kinnitust, kontrolli palun kindlasti ka rämpsposti (spam) kausta – mõnikord satuvad meie kirjad sinna ekslikult.
Kinnituse saadame siis, kui meie klienditugi on tellimuse läbi vaadanud. Nad töötavad tavapärastel tööaegadel, seega võib kinnitus tulla järgmisel tööpäeval pärast tellimuse esitamist.
Kui sul on küsimusi, võta meiega julgelt ühendust!
Makseviisi saab muuta, kui tellimuse staatus on “ootab makset.” Võta lihtsalt ühendust meie klienditoega ja aitame sind hea meelega!
Makseviisi saab muuta, kui tellimuse staatus on “ootab makset.” Võta lihtsalt ühendust meie klienditoega ja aitame sind hea meelega!
Sinu tellimus võidi tühistada, kui sa varasemalt ei võtnud vastu pakki meie e-poest või korduvalt ei vastanud meie klienditeeninduse kõnedele.
Kui sul on küsimusi tühistatud tellimuse kohta, võta meiega julgelt ühendust – selgitame sulle kõik.
Uskuge või mitte – Ekopyro asutas noor, tol ajal alles teismeline nimega Maťo, kellel oli visioon aidata inimestel säästa raha ja pakkuda samal ajal kvaliteetset ilutulestikku, mitte ainult odavaid tooteid.
Seda visiooni ellu viib ta koos oma meeskonnaga juba 11 aastat ning see on levinud mitte ainult piirkonnas ja naaberriikides, vaid kogu Euroopas!
Rohkem ajaloost leiad siit.(https://www.ekopyro.ee/meist/).
Isiklik kättetoimetamine ei ole hetkel saadaval.
Loomulikult, me oleme modernne ettevõte, kellel on AI chatbot, kuidas meil siis ei võiks olla sotsiaalmeediat:
Instagram
Tiktok
Facebook
X (Twitter)
Youtube